game

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC


دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

…:: کرک فیکس بازی اضافه شد ::..

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی و دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China در خدمت شما هستیم. دومین Season Pass عنوان Assassin’s Creed Unity رونمایی شد و نام آن نیز Assassin’s Creed Chronicles China می باشد، که عنوانی ۲,۵ بعدیست و به طور انحصاری برای کنسول های نسل هشتمی و PC عرضه شده است. Assassin’s Creed Chronicles China همان طور که از اسمش پیداست در کشور چین جریان دارد و با گرافیک خاص خود میتواند عنوانی متفاوت از سری های قبلی را برای شما به ارمغان بیاورد. کارکتر اصلی زنی به اسم Shao Jun است که در قرن شانزدهم برای انتقام به شهر پکن در چین سفر کرده است. به علاوه گفته شده که این کارکتر در واقع یکی از شاگردان Ezio Auditore می باشد. Ezio Auditore همان کاکتر اصلی در نسخه Assassin’s Creed II می باشد. Shao Jun دارای سلاح های ویژه و مرگباری مانند Foot Blade که یک نوع چاقوی مخفی است که از جلوی چکمه یا کفش بیرون می آید و همینطور Jian Sword و چند اسلحه ی جدید دیگر. شما باید به مناطق مخلف چین سفر کنید و در نقش Shao Jun انتقام خون Assassin ها را بگیرید و اگر شکست بخورید فرقه ی Assassin’s از بین میرود. این اولین باری است که گیم پلی این عنوان DLC به صورت ۲,۵ بعدی می باشد. همچنین این بازی توسط استودیو های Climax Studios و Ubisoft Montreal ساخته شده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8 or Windows 8.1 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5770 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 10
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Video Drivers: nVidia GeForce 347.52 and AMD Catalyst Omega 14.12

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

راهنمای نصب بازی:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
۴ – پس از نصب نرم افزار، فایل AssassinsCreedChroniclesChinaCODEX.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
۶ – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
۷ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۸ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی CODEX شوید و پوشه ی Binaries را در محل نصب بازی کپی نمایید.
۹ – پس از کپی فایل ها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۱۰ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

دانلود بازی Assassin’s Creed Chronicles China برای PC

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.



راهنمای نصب کرک فیکس بازی:
پس از دانلود کرک فیکس، مانند مرحله ۸ از راهنمای نصب بازی، تمام محتویات پوشه Assassin’s Creed Chronicles China Crackfix را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل های موجود نمایید.

.:: کرک فیکس بازی – Assassin’s Creed Chronicles China Crackfix CODEX ::.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
علیرضا قاسمیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی